Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lutego 2013

no jestem :)

wiem... chwilkę to trwało...
pokażę w kilku odsłonach czym żyłam przez czas nieobecności w necie...
postanowiłam w tym czasie przeorać schematy przeróżne, które zmagazynowałam na komputerze "na potem"...
i tak nauczyłam się w końcu cieniowanych kulek... i jak zwykle- kiedy załapałam- nie mogłam przestać :)
jakoś zdjeć nie powala, ale dysponuję na razie tylko telefonem... może później będzie coś lepszego


















a tak w ogóle to zostałam wyróżniona, blond uznała, że zasłużyłam... ale mnie ucieszyła :) dziękuję :)
w zabawie należy odpowiedzieć na pytania i podać swoje nominacje do wyróżnień... pierwsze uczynię, ale nie bedę wyróżniać, bo musiałabym wszystkich i musiałyby wrócić do osób, które mnie nominowały... bo jak tu pominąć blond albo Eridhan....


1.Co oprócz swojej pasji lubisz robić? - lubię posiedzieć przy necie, gram troszkę na kurniku, lubię poczytać, pogapić się na świat :)
2. O czym marzysz? - o! i tu mam problem, bo nie umiem tego zidentyfikować... w moim poczuciu nie marzę o niczym... no może tylko o mężczyźnie mojego życia :)
3.Jakbyś mogła wybrać jedno miejsce na świecie, to gdzie chciałabyś zamieszkać?- źle znoszę przeprowadzki wszelakie, więc zmiana miejsca zamieszkania kojarzy mi się ze stresem....ale może... w jakimś prostym domku na odludziu :)
4.Ulubiony napój.- kawa... no lubię bardzo, ale z powodu problemów z ciśnieniem mogę rzadko
5. Ulubiony film.- nie mam ulubionego.... ale lubię wracać do kiedyś już obejrzanych starych polskich komedii- Kingsajz, Kiler, Sexmisja...- ciągle mnie bawią
6.Czy lubisz gotować?(co?:))- lubię :) ostatnio na tapecie mam bułeczki
7. Boisz się czegoś?- kazdy się boi... ja mam tych strachów tyle, że nie będę was nimi... straszyć :)
8.Ulubiona książka.- może nie tyle ksiązka, ile autor... łykam wszystko co znajdę Mateusza Grzesiaka, Wojciecha Eichelbergera
9.Blondynka czy brunetka( a może ruda?:))- a za mną chodzi siwizna :)
10.Kot czy pies?- kot za bardzo niezależny... raczej pies, ale też bez szału
11.Jakiego koloru NIE lubisz?- jakoś mi nie po drodze z zielonym


2 komentarze:

  1. Pewnie ,że zasłużyłaś:), co zresztą widać na załączonych zdjęciach:)Nie próżnowałaś. Kulki super!Grafitowa(chyba?) najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) to nie wszystko, co zrobiłam, ale reszta jutro i pojutrze... tak dla podtrzymania frekwencji :)

    OdpowiedzUsuń