Obserwatorzy

niedziela, 17 listopada 2013

Jois- polskie bransoletki

od jakiegoś czasu obserwujemy zalewanie polskiego rynku rzekomym "rękodziełem z Tybetu"
nie wnikam...
ale polskie projektantki także robią bransoletki... i co ważne- z lepszych materiałów, bardziej starannie i z większą fantazją...
promujmy polskie rękodzieło
ja także uczestniczę w tym projekcie, a moje bransoletki, opatrzone marką Jois za chwilę będzie można kupić w galerii Srebrna Agrafka 
z prawej strony mojego bloga znajduje się też link do oficjalnego bloga Jois





5 komentarzy:

  1. Cudne ! A ta druga mnie powaliła. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie pięknie wyglądają, ale zauroczona jestem pierwszą :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są zwłaszcza ta pierwsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu jesteś dowodem na to, że polskie dziewczyny są the best i robią naprawdę świetną biżuterię. Bransoletki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo wszystkim dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń